0 penyumbang pandangan

pesta buku PWTC *sempat lagi

Assalamualaikum

Perhhhh memang rambang mata tengok semua buku yang ada kat pesta buku tu.. kalau diikut nafsu membeli memang satu bonet kereta pun belum tentu cukup nak diisi, kalau semua boleh dibeli pakai daun depan rumah nie, dah berguni-guni daun aqu sanggup angkut ke PWTC tu.. tapi dalam tahan-tahan nafsu nak beli tu, bertingkat tingkat juga buku dibeli..hahaha

So ape korang tunggu lagi, mohhh serbu PWTC tuh cepat yo...diskaun dia memang buat korang jerit woooooo murahhhhhh!!! caya la cakap diriku ini...

So korang tunggu hape lagi nie.... apo gambar kat pesta buku tu??? tak kan tak de??? memang tak de punnnnn... lupa cik kiah nak hambikkkkk... sawan dengan buku punya pasal sampai lupa terus ambik gambar.. sodeh i~

*nota senyum : buku apo yang aqu rembat bertingkat-tingkat tu biarlah rahsia.. janji aqu ajak korang ramai-ramai mohhh rajin membaca :) ilmu mencerminkan diri
ringankan tangan, sudikan diri tekan "LIKE" ;)

Comments
0 Comments

0 00 rajin nak comment: